
Üléskárpit tisztítás
Részletek
Kárpittisztítás – Üléskárpit mélytisztítás, kompromisszumok nélkül Az autó belső tere sokkal többet elárul rólad, mint gondolnád. A foltos, poros vagy szennyezett üléskárpit nemcsak esztétikailag zavaró, hanem a levegő minőségét is rontja – különösen zárt térben. A kárpittisztítás szolgáltatásunk célja, hogy autód belső terét újra frissé, higiénikussá és látványosan tisztává tegyük. Az üléskárpit mélytisztítás során speciális gépekkel és kárpitbarát tisztítószerekkel távolítjuk el az ülésbe beivódott koszt, étel- és italfoltokat, izzadságmaradványokat vagy akár kisállatszőrt. A kezelés után nemcsak tisztább, hanem szagtalanabb és komfortosabb is lesz az utastér. –Mikor érdemes kárpittisztítást kérni? Ha étel- vagy italfolt került az ülésre Ha a szövet elszíneződött, foltos vagy poros Ha dohos, kellemetlen szagok érződnek az utastérben Ha kisgyerek vagy háziállat gyakran utazik az autóban Ha eladás előtt felfrissítené a belsőt –Mit tartalmaz a szolgáltatás? ✔Állapotfelmérés – kárpitanyag és szennyezettség vizsgálata ✔Porszívózás – a száraz szennyeződések eltávolítása ✔Mélytisztítás – extrakciós géppel, vízzel és speciális tisztítószerrel ✔Fertőtlenítés és szagtalanítás ✔Száradás – gyorsszárítás, hogy mielőbb újra használható legyen az autó Miért válassza az Instantot? ✔ Mobil szolgáltatás – kiszállással, saját helyszínre ✔ Professzionális géppark és környezetbarát tisztítószerek ✔ Tapasztalt szakemberek, precíz munkavégzés ✔ Látványos eredmény – a szövet újra élénk, foltmentes és illatos lesz A kárpittisztítás nem csak esztétikai beavatkozás – hozzájárul az autó higiénikusabb, egészségesebb használatához is. Rendszeres belső tisztítással nemcsak kényelmesebb az utazás, de hosszabb élettartamú is az autó kárpitozása.




Lemondásra vonatkozó szabályok
A foglalás díjmentesen lemondható vagy módosítható legfeljebb 3 órával az időpont előtt amit a “Fiókom” menüben tehetnek meg. 3 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás teljes díja kiszámlázásra kerül. Kollégáink mindig a pontosságra törekszenek és telefonon tájékoztatják ügyfeleinket a várható pontos érkezésről. Kérjük szíves türelmüket, ha egyes esetekben rajtunk kívül álló okokból nem tudunk pontban odaérni a lefoglalt időpontra.